mandag 21. januar 2013

100dagersprosjektet 4,5 og 6/100

Da er jeg endelig på bena igjen og kvitt alle basseluskene, og det var godt å komme seg ut får rørt på seg igjen, etter å ha vært lenge inne. I går ble det først skitur med bikkja i ganske så surt vær, men det er vel ikke annet å vente på snaufjellet.

Men bikkja fikk strekt skikkelig på beina og var kjempefornøyd!
 4/100
 
 
Etterpå skulle jeg kjøre unga i Trysilfjellet,og  siden det var åpen dag der, og gratis for alle og kjøre fant jeg ut at jeg skulle slenge meg med. Utrolig morro å få lufta de støvete slalomskia mine igjen.



Ganske flott vær, med sol på toppen!
5/100



I dag ble det zumba på skolen. Utrolig artig når man bare kommer seg avgårde!
6/100

Ellers har vi kasta oss på ballong-islykt trenden! For de som ønsker å se hvordan de lages og masse annet flott kan finne mye spennende Her.
 
Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!