torsdag 17. januar 2013

Copic's

 
 
Jeg har fått i hus en bunke copic's tusjer! Noe er kjøpt brukt og noe nytt. Har fargelagt med promarker før, men har liksom aldri blitt helt fortrolig med de, og har bestemt meg for å gi copic'sene en sjanse. Foreløpig er jeg veldig fornøyd! Liker godt den myke "pensel" tuppen.
 

Sukkertøy for øyet:) Iallefall for spesiellt interesserte...

 
 
 


 
Masse flotte farger og nyanser og velge mellom.
 
Jeg har ikke så mange enda,så det blir litt ensformig fargevalg i lengden, men greit å teste litt først, så kan man jo fylle på med farger og nyanser etterhvert...Jeg mangler jo bare noe i overkant av 300 stykker for å ha ett fullt sett, så det er langt fram...
 
 
 
Øvelse gjør (forhåpentligvis) mester!
 
Hadet godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!