søndag 13. desember 2015

3. søndag i advent...

Hu-hei som tiden flyr! 
Tredje søndag i advent og og bare litt over en uke til alt skal være klart! 
Det er bare for hektisk denne adventstiden til at jeg har prioritert kortlaging, så i kveld skriver jeg julekort. De aller fleste kjøpt. Men sånn er det. Når det er som mest hektisk må man prioritere, og jeg prioriterer det som er viktigst for meg og i år er det familien - gode venner, symøte, og som i kveld, en veldig flott og koselig julekonsert i kirka. 

Ribba er prøvesmakt, lefse og surkål i fryseren og noen kakeslag i boksen. 
Det får duge!


Men ser fram til mange fine scrappestunder på hobbyrommet, bare ting roer seg på nyåret - da er det konfirmasjonsinnbydelser, bordkort og PL - perm til konfirmanten som står for tur. 
Sa jeg roer seg..

Haha!
Ha en fortsatt fin adventstid!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!