torsdag 2. januar 2014

Godt Nytt år!

Håper alle har hatt en deilig avslappende juleferie og er klare til å brette opp armene og ta fatt på et helt nytt år! 
Her kommer et lite dryss av sånne på-tampen kort som jeg alltid lager i siste liten da jeg skjønner at jeg heller ikke i år kommer i mål i vettug tid med alle julekortene. 


Men med alle de flotte papirene som finnes er det veldig lett å bli inspirert til å lage kort uten fargelagte motiv.



Et stempel, noen blomster, og vips så har du et enkelt, men så utrolig mye mer personlig kort enn et kjøpekort. 


Nå er jeg klar for å legge bort jula og ta fatt på litt andre motiv kjenner jeg og copic'sene mine har hvilt i jula, så nå er det på tide de får jobbe litt igjen.

Ha en flott dag (skal vi se, torsdag var det visst...;o))

Klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!