lørdag 8. desember 2012

På jakt etter julestemning

 

Her i huset sliter vi litt med å komme i julestemning. Siden svenskene har stukket av med all snøen vår er det dårlig med julestemning ute. Riktignok har vi fått ett lite dryss så det er så godt som hvitt på bakken, men det er ikke stort å skryte av! I dag har jeg vært på julehandling og forsøkt å finne noen julegaver. Det ble visst flest til meg selv....*kremt*... Men jeg fikk da med meg noen så jeg er da liksom litt i gang. Og om jeg pakker inn de jeg har i litt store esker kan jeg jo putte de i en lekker pose og ta ett bilde og legge ut på instagram, så ser det jo riktig så flott ut! Noen flere julekort har det dog blitt. Julekort kveld på jobben satte i gang ett lite ras, med veldig enkle, men dog hjemmelaga, julekort. Her er ett av dem.
 
 
 
Liker disse vintage bildene godt. De er det ekte julestemning i! Og med gløgg i magen, ribbe i ovnen og julemusikk på Spotify får vi håpe julestemningen senker seg over oss i takt med mørket. 
 
God lørdag!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!