torsdag 8. mars 2012

Kvinnedagen

Her har det jammen vært stille lenge nå gitt... På bloggen altså, her hjemme har det gått ganske så unna.Papir og scrappesaker er nå ryddet vekk til fordel for min kjære symaskin. Ting går i perioder her og nå er det altså symaskinen som får kjørt seg noen timer.
En tilda garden engel har sett dagens lys og jeg tenkte hun passet bra til å fronte kvinnedagen, med sin litt rufsete stil. Har nok vært på et skikkelig garden party denne dama her, med rufsete hår og strekkmerker på halsen og vingene litt på skjeve! (Men så er jo også flasken rundt henne tomme...)



Litt pynt må man ha når man skal på fest.

Ellers har våren brått blitt til vinter igjen og vi er like forundra som vi pleier å være på denne årstiden over akkurat dette fenomenet. rart det der gitt;o)
Ellers tar jeg gjerne imot tips om tiltak for akutt-nevrotiske hunder. Plutselig har verden blitt veldig skummel og det er stort sett bare matmors føtter som er et trygt sted å ligge. Irsk setter damen dette dreier seg om er 6 år og har alltid vært veldig trygg og tillitsfull, men plutselig det siste døgnet er hun blitt helt umulig og vil enten være ute eller under lillebrors seng(som hun alltid har søkt til når noe har vært skummelt, feks i torden vær) om hun da ikke kan ligge ved mine føtter. Ja,ja. hun begynner jo å dra på hundeåra, så kanskje det bare er sånn at gamle damer får noen rare forestillinger i blant (ikke ulikt eieren kanskje ...;o)
Men nå roper symaskina på meg!
Sees!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!