lørdag 28. januar 2012

Klar for bursdagsmaraton...

Noen veldig enkle bursdagskort har jeg fått lappet sammen, selv om formen er laber.Greit å ha noe og pusle med som ikke krever all verdens energi og kreativitet. Siden vi akkurat har startet årets bursdagsmaraton tenkte jeg det var greit å ha et lite lager med småkort til guttebursdager. Her går det i slalom (snowboard) og fotball!


 Samlebåndsprinsipp...

 Fotballcool, snowboardcool, eller bare cool...

 På stjernen kan man sette inn riktig tall til riktig bursdag.

 Innsiden er ikke pyntet særlig, siden vi snakker om gutter i 10-11 årsalderen. Ikke mye tant og fjas takk. Men en lomme for litt bursdagspenger er greit:)

Disse har fått på seg riktig bursdagsår.


Ha en fin helg!

1 kommentar:

  1. Jeg leste innlegget ditt om det å være "superwoman", og den følelsen trur jeg mange deler med deg. Det er så synd at mange av oss ikke stopper opp før kroppen kollapser totalt. Jeg har selv måtte gå ut av arbeidslivet for snart 2 år siden, og har i ettertid fått diagnosen ME. Men jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver, at man ligger nede for telling. Det var godt å lese at du har en forståelsesfull familie og kollegaer, for det er ikke alle som har. Og det er viktig for at man skal komme seg videre. Jeg er også en av de heldige som har en kjempefamilie som støtter meg. Jeg håper du kommer deg snart. Men det som er viktig å lære er å ta litt mer vare på seg selv. Vi har det med å la oss selv komme til sist i veldig mye.

    Ellers må jeg si at de kortene du har laget her var knallstilige:) Veldig greit med kort liggende i tilfelle en bursdag dukker opp.

    Tusen takk for gode ord hos meg. Det setter jeg veldig stor pris på♥.

    Sender deg masse varme tanker♥.

    Klem, Marita

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!