onsdag 5. juni 2013

Sommer...






Endelig har vi fått kjenne på sommeren. Tiden går så fort fra man går og venter på at snøen skal bli borte og bjørka skal få små museører til alt er i full blomst. Synes ikke det er lenge siden konfirmasjonen, og så er det allerede snart en måned siden. Har vært litt i "vakum" etter konfirmasjonen. Det har vært litt farting, men ellers har vi brukt mye tid på å slappe av og nyte det fine været. Godt å ikke ha så mye å tenke på hele tiden, men snart bærer det ivei igjen med avslutninger og sommerfester både her og der. Og snart er det ferie... *lengter*




I hagen blomstrer det mest av villblomster.
Men noen stemor her og der har jeg da fått satt ut.

 
Og for noen uker siden kom jeg over et gammelt mjølkespann på loppis.
*Lykke*

 
I drivhuset er det kommet godt i gang. Har vært en del kalde netter, senest i natt var det nede i knappe 1 varmegrad, så jeg fyrer og brer over de litt om natta enda. Squashen ser derimot ut til å trives godt selv om det er kjølig om natta og er godt i gang med blomstringa.
 
Selv om det har vært stille på bloggen en stund, ser jeg at det stadig er noen som titter innom. Det er vedlig koselig, og jeg setter stor pris på det!
Takk!
^

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!