tirsdag 3. juli 2012

☼ Sommer og ferie ☼

Neida, jeg har ikke fått solstikk eller besvimt i varmen. Ikke har jeg dratt på ferie heller...Men ferie har jeg! Jeg har bare ikke tid til å sitte inne og blogge når det er sol ute! Her må det nytes til fulle! Dessuten har jeg og min søster vært på en liten "lappe-tur" til hovedstaden og dermed fått fyllt på lageret med stoff og kreative søm-ideer som selvfølgelig må settes ut i livet med en gang.



Denne flotte paletten har jeg helt bestemte planer med...



Mmmmm, nesten som sukkertøy...


 Koselige prislapper på Kathrines Quiltestue, nesten så man blir frista til kjøp bare av dem, men en utrolig god service er ikke å forakte det heller! Og kjøp ble det! Og noe av det viktigste og kanskje beste jeg kjøpte meg var en Ott-Lite lampe jeg har ønsket meg lenge! Den gir et utrolig behagelig lys og er gull verdt for en kreativ (aldrende....?) dame som meg både når jeg scrapper og syr! Kan anbefales!



Og med sol og sommer i dag er det koselig å sitte ute med litt stichery...Og drømme om alle prosjektene jeg skal sy og scrappe i løpet av sommeren...

Ha en fin sommerkveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!