lørdag 9. juli 2011

Ferie...





Så var den her da, endelig. Denne etterlengtede ferien. Deilig å våkne opp til en tom dag, som kan fylles med akkurat det du vil. Og samtidig vite at det du ikke får gjort i dag, kan du gjøre i morgen...eller i overimorgen...eller dagen etter der.Lange late dager...Gleder meg!


I går kveld ble det mammavalgt film i hjemmekinoen.


Noen ganger deilig med en film man har sett før, så kan man bare sløve seg igjennom. Men det pussige er at denne filmen jeg trodde jeg hadde sett så mange ganger, kan jeg ikke huske begynnelsen på. Bare hovedtrekkene i filmen husket jeg, antagelig en film jeg har sett på tv og begynt midt inni. Holdt meg våken gjennom hele filmen gjorde jeg også! det betyr som regel lite action! Jo mer action, jo bedre sover jeg....



Første dagen i ferien og jeg ønsket å sove leeenge, men litt før kl 8.00 var det ikke noe håp lenger. Da er det deilig å bare kunne sløve med en kopp kaffe og en ganske fersk feriebok i godstolen. Så satser jeg på at det blir litt sol utover dagen..Kaffemaskinen har fått seg en skikkelig vask på morgenen, klar til å gi meg mange deilige kopper med ferie-morras-kaffe.....



Og litt småkjeks til kaffen selvsagt, det må man jo ha når det er ferie....


GOD SOMMERFERIE! NYYYYT DEN!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!