søndag 12. november 2017

Farsdag og Twistpose-eske



Gratulerer med farsdagen
 til alle gode, snille pappaer der ute! 
♥♥♥



Her i huset er det jeg som må opp å ordne kaffe på senga til han far, siden ungdommene i huset (de av dem som eventuellt måtte være hjemme) står opp langt senere enn oss. 

Og kort ble det også, så klart!


Innsiden av kortet
 Synes dette passet bra siden begge gutta er i ferd med å vokse faren sin over hodet!

♥♥♥

Som så mange andre er også jeg så heldig å ha verdens beste pappa!
 Og han fortjener også et kort. 
Det ble en twist-pose variant denne gangen.


Esken var litt vanskelig å lukke da jeg kjøpte feil størrelse på twist posen
så jeg  vurderte en stund om jeg måtte snokle litt i posen for og få plass!! 
😃😄
Baksiden av esken


All pynt og papirer er fra et kort kit fra Scrapomania, som jeg vant på Totentreffet! 
Mønsterarkene er fra KaiserCraft.

♥♥♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!