søndag 18. desember 2016

Julekos


Nå nærmer julen seg med stormskritt og det er snart på tide å henge opp julestrømpene. 
Siste lyset i adventstaken er tent og hjemmeeksamen er levert og pensumbøker ryddet bort! 
Selv om jeg er en smule stresset over alt jeg fortsatt skulle ha gjort, kjenner jeg at det snart er tid for å la roen senke seg, dempe lyset, ta fram gløgg og pepperkaker og la alt stresset dra til Nordpolen sammen med julenissen. Det viktigste er ikke et rent og ryddig hus men at vi er sammen og klarer å kose oss vi som bor her. Og når jeg bare får plukket opp eldstemann på Gardermoen og får han i hus, da får julestress være og kosen stå i sentrum!
Motivet er fargelagt med copics og arkene er fra den nye Maja design serien som kom til jul. Blomstene er en dies av Tim Holtz. Den nydelige diesen rundt motivet er fra Yvonne Creations.
Jeg synes dette motivet er så koselig. Jeg kjenner liksom den følelsen jeg har på lille julaften da jeg setter den siste julepynten på plass etter at alle andre har gått og lagt seg, og bare setter meg i godstolen og nyter synet av et tent juletre og kjenner roen senke seg inni meg. 
Det er et magisk øyeblikk for meg hvert år. 

Ha en god siste innspurt alle sammen!
Husk å nyte litt! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!