torsdag 17. november 2016

Twist Pop up panelcard

I begynnelsen av november var jeg på Totentreff sammen med en gjeng herlige scrappedamer! Før jeg dro lette jeg etter en tutorial på dette kortet men av litt forskjellige grunner, klarte jeg ikke å finne noen jeg syntes var brukbare. Da jeg kom på Totentreffet var det selvfølgelig noen der som laget slike kort og forklarte meg hvordan jeg skulle lage det og hvor jeg kunne finne en bra tutorial!
 Jippi!! 
Det er det som er så herlig med treff!


Mønsterpapirene er fra Kaisercraft - Frosted Polar. 
Motivet er satt på 3D puter for å få litt dybde i kortet, da det ikke er så mye pynt ellers. Mønsterpapirene er så dekorative i seg selv at man trenger hverken mye pynt eller andre stempeltekster. 




Innsiden "vrir" seg opp når du åpner kortet. 
Utrolig morsomt kort å lage! 
Må innrømme at det allerede ligger et til klart for montering...
Her er en link til tutorialen jeg brukte. https://www.youtube.com/watch?v=Tb4z7fZK3I0

Nå er det innspurt på innlevering av en skoleoppgave og så skal pensumbøkene skyves litt til side en liten stund.  Noen flere julekort og et og annet syprosjekt står da på planen før jeg tar fram bøkene igjen og tar fatt på eksamenforberedelser i begynnelsen av desember! 

Denne helgen skal nytes og jeg skal ha helt fri!

Ha en fin helg du og!
Klem 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!