mandag 8. august 2016

Gullgutten genser

I mangel på egne barnebarn (det er forøvrig altfor tidlig å tenke på enda...)koser jeg meg med mine "grandtante" barn som dukker opp både her og der. 

Til en liten gullklump som ble født i mars har jeg strikket en genser i deilig myk alpakka ull.


Mønsteret er fra Klompelompeboka og heter gullgutten-genser. 

Genseren har vært nesten ferdig en stund, det manglet bare litt festing av tråder, isying av knapper ol. Rart det skal være så vanskelig å få gjort den siste lille finishen, for det tar jo bare et øyeblikk, men omsider fikk jeg satt meg ned og gjort den helt ferdig og avlevert den før helgen. Håper riktignok det er en stund til den må tas i bruk da, for vil ha sommer litt til...

Nye prosjekter er alt på pinnene, men nå kommer hverdagen med jobb og diverse andre plikter og utfordringer så  da får vi se hvor mye håndarbeid og hobbykos jeg får tid til utover høsten. 

Ha en fin dag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!