mandag 2. mai 2016

Inspirasjonskort fra Ett Trykk.

Ny uke og mai måned! Herlig!
Scrappelysten har ikke vært helt på topp idet siste og kreativiteten litt så som så, så da jeg skulle lage mange kort samtidig fant jeg ut at jeg måtte ha litt hjelp!


Jeg fant disse kortene i det siste nummeret av Ett Trykk og fikk så lyst til å lage noe lignende. 

Veldig enkle kort å lage, men moro med noe nytt og litt annerledes. Og en super måte og bli kvitt små rester av gamle ark på!

Tror jeg skal lage flere sånne kort. Greit å ha liggende om det skulle trenges et kort og man ikke har tid til å lage noen. Og de er veldig fine, siden de kan brukes til det meste.

Nå begynner det å nærme seg den store dagen og jeg kjenner at jeg har litt mange baller i luften, men tror jeg har kontroll på det meste og det er en deilig følelse midt oppi alt.

Snart er det bare pynting av bord og de siste forberedelser som gjenstår. Så da håper vi at været viser seg fra god-sida slik at vi kan få litt sol og varme denne dagen! 

Ha en fin mandag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!