søndag 1. november 2015

Happy Halloween

 Bedre sent enn aldri sies det...


Her i huset ble det ingen Halloween feiring i år. Ikke det at vi pleier å feire så stort, men gresskar på trappa med lys i og gresskarsuppe har vi ofte pleid å ha. I år ble gresskarsuppa erstattet med en pizzabit i handa før vi føk på dør og gjorde vår dugnadsplikt. Man må prøve å støtte opp om det som skjer i grenda, og nå var det revy med påfølgende fest som skulle finne sted. 
Veldig morsom og vi fikk oss mange gode latterkuler!
 Masse jobb er lagt ned i forkant og omtrent hele grenda er engasjert på en eller annen måte. Jeg sto på kjøkkenet/baren og etter å ha vært på beina fra 16.30 - 03.00 (og med et fatalt skovalg i forkant -forfengeligheten seiret over fornuften et ørlite minutt!) så har det blitt en rolig dag her i dag med beina høyt! 



Men et Halloween kort har jeg da fått til.
Kortet ble laget til en av utfordringene på Totentreffet med tema grøss og gru. 
Selve kortet er en papirpose  med en stor tag jeg har klippet til inni. 
Hodeskallen og er klippet ut av et annet mønsterark jeg ikke husker navnet på.




Tagen ble klippet til av et halloween-mønsterark jeg hadde liggende. Litt Seambinding bånd som jeg farget med distress ink i enden slik at det går an å dra ut tagen fra posen.
 Tallene plukket jeg i en boks som lå på "til salgs-bordet" på treffet.

Men nå er det natta her! 
I morra er det ny uke og nye muligheter!
Håper dere har hatt en fin - skummel feiring!

Godnatt!
 ♥




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!