tirsdag 21. april 2015

Det spirer og gror

Jeg kom litt sent i gang med å så i år, siden det dessverre er sånn at jeg ikke har noe drivhus lenger. Det takket for seg i vinter og med de vekstforholdene som er her er det vanskelig å sette tomater og agurker ut i friluft, siden det fort kan bli frostnetter nærmest hele sommeren.  Men det ble så jeg sådde litt likevel så får vi se om vi lager en provisorisk løsning i sommer. Jeg trives så godt med å se at det spirer, så noe måtte jeg bare ha, men har prøvd å begrense meg litt... Det har lett for å ta litt av når jeg først begynner...;o)


  Ellers har jeg har noen drømmer om et hjemmesnekret drivhus etterhvert - og drømmen ble plutselig litt mer virkelig da min pappa fortalte at han hadde noen gamle vinduer liggende. Så kanskje, kanskje kan det bli noe av. Må bare overbevise handymannen min...;o)

Pelargonier på vei opp! Gleder meg til disse skal pynte opp rundt omkring i hagen i sommer!

To typer tomater, agurk og squash er også på vei opp. I tillegg har jeg sådd Petuniar, busknellik, lavendel og litt annet småtteri. 

Utrolig deilig med sola og varmen vi har nå om dagen! 
Hagemøblene er funnet fram og en liten strekk på verandaen i sola etter jobb er lykke for meg!
Ha en fortsatt fin vårkveld!

1 kommentar:

  1. Hei. Jeg har brukt copic RV99-95-93-91 på kortet. Er du på FB?

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!