onsdag 5. november 2014

Julekort i høstsol

Å få ta bilde av årets første julekort ute i høstsola (eller sommersola) liker jeg godt. I år holdt det på å skjære seg, siden det er litt mye som skjer her og dagene flyr av gårde.


 Årets første julekort ble laget først på Totentreffet  i begynnelsen av oktober, men så var det å få tatt dette bildet da. Og plutselig en dag var det snø!! Heldigvis er været temmelig ustabilt slik på høsten og noen dager senere var det flott sol og 10-15 varmegrader og jeg fikk somla meg ut med kameraet!


Et par nye dies ble innlemmet i samlinga mi på dette treffet, og jeg liker de så godt! Det samme med noen nye stempel fra North Star Stamp. 
Håper dere alle koser dere i høst/vintermørket. Jeg for min del skal finne fram en kopp te og ullsokker og rydde på scrapperommet mitt, så det er klart til, den store julescrappinga! 
Ha en fin onsdagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!