lørdag 15. november 2014

Enkelt kort

Et veldig enkelt kort kommer her. 
På panelene har jeg brukt bartepunchen fra Martha Stewart, og arkene er fra Maja design. 
Teksten er fra Norsk Stempelblad, en veldig fin tekst, som jeg er veldig glad i.

Nå er det sen lørdagskveld. 
Dagene og ukene bare flyr av gårde. Jeg lengter litt etter snø nå, det er så mørkt og trist ute og veldig mørkt på veien for den som kjører mye bil. Det blir litt lysere når det kommer snø, selv om jeg er takknemlig for hver dag jeg får med tørr, fin asfalt! 
Julestemningen lar også vente på seg og jeg er liksom ikke helt i modus for julekort laging heller, selv om jeg snart burde sette inn høygiret og få laget noen flere. 
Morgendagen er iallefall tenkt viet i sin helhet til hobbyrommet! Så får vi se hva det blir.
Håper dere får en koselig søndag!
:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!