mandag 14. juli 2014

Ferietid

Her kommer en liten sommerhilsen. Her er ferien godt i gang og roen begynner å senke seg etter at vi har feriert litt både her og der, ordna hybel til eldstemann,og diverse andre ting. Nå blir det ei uke med ren avslapning! 

Her er et kort som jeg lagde til minstemann sin bursdag. På bakgrunnen har jeg brukt en stensil og molding paste, før jeg hadde metalltape over. Pynt er fra Tim Holtz.

                         
For tiden er jeg uten pc og må blogge fra iPad og mobil, noe jeg ikke har helt dreisen på, men øvelse gjør vel mester. Bildene blir jo da deretter dessverre, siden alle bilder (og digistamps - heldigvis!!) Ligger på en ekstern harddisk! 

Håper dere alle får en flott sommeruke!

Klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!