fredag 4. april 2014

Tag's til Meanderboken

Her kommer et par av tagsene som er inni meanderboken. Jeg har kost meg med å lime å male og kline litt på disse tagsene, og fått brukt litt restepapir. 


Dette er et av de stemplene som jeg liker veldig godt.
Kanskje noe som man burde tenke litt over i den hektiske hverdagen vi lever i.


Laget egne pebbles som jeg har satt på toppen for lettere å kunne få opp tagsen. 
Disse er laget av en freebee jeg fant på nettet. 


Håper dere alle får en solrik og fin helg! 
Tusen takk for at du stakk innom bloggen min, det setter jeg stor pris på!
Klem





2 kommentarer:

  1. Stilig!! veldig mye fint i bloggen din. Klem

    SvarSlett
  2. Flotta tags! Jag gillar sådana här visdomsord och ordspråk och sånt... toppen till just detta projekt! Du inspirerar!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!