mandag 3. februar 2014

Sjokoladekort



Pappa har bursdag i dag, og da må han jo få et skikkelig manne-kort!
Fargene på dette kortet er ikke farger jeg er helt fortrolig med, og ikke passer de så godt sammen heller, men slik måtte det jo bare bli. Spreke farger er det iallefall!


Noen har kanskje allerede gjetta at det er denne bilen som det er bilde av, som er skyld i disse fargesammensetningene. Dette er "ny-bilen" til pappa, en skikkelig grombil!  Ford granada coupe, 1976 modell, som er maken til en lignende bil han hadde en gang da jeg var sånn 5-6 år gammel. 
Siden denne bilen er veteran syntes jeg det passa med litt verktøy og skruer som pynt på kortet. 



Ford Granada.
 Bildet er lånt fra internett og skrevet ut på papir.

Inni ligger noe annet som pappan min liker veldig godt når han ikke freser snø, skrur bil eller snekrer på en eller annens hytte. :o)


Mal på dette kortet fant jeg her. Denne er til 100 gr. sjokolade. Vil du lage med 200 gr. bytter du bare ut målene 19 x23cm med 29 x 23. Vil du ha en litt annen variant med inch mål kan du kikke på
 denne siden. 

Kos deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!