lørdag 11. januar 2014

Verdens beste Mamma

Rett før det gamle året ebbet ut fylte min gode, snille mamma 75 år!
 Midt i romjula da alle er stappet fulle av ribbe, pølse, kaker og sjokolade 
og har inntatt juleferieposituren og dratt på seg koseklærne. 



Mamma er en av de som setter stor pris på mine hjemmelagde kort, så da er det bare å sette seg ned, skyve julestæsjet man ikke har orket å rydde vekk etter julekortproduksjonen til side, og sette i gang.


Det er noe befriende ved å dra fram ark og blomster uten snev av julefarger, og siden mamma har hatt bursdag i jula i 75 år passer jeg meg vel for å bruke noe som minner om julepapir og julestæsj, siden jeg vet at det har hun fått så utrolig mye av opp gjennom årene.  


  At mamma er 75 år er en gåte i seg selv. Jeg spurte henne en gang når man egentlig begynner å føle seg voksen, siden jeg liksom fortsatt føler meg like barnslig som da jeg var 20, selv om jeg nok er blitt noe mer ansvarsbevisst og fått noen flere erfaringer på baken.  Og da svarte hun at det visste hun ikke. Hun følte seg ikke så veldig voksen!


Snille gode mamman min. 
Er så glad i deg 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!