torsdag 29. august 2013

Bursdagskort

 
Her kommer et bursdagskort igjen.
Denne gangen ble det et skikkelig jentekort.
Synes dette stempelet fra Mo manning er skikkelig herlig.
 
 
 
Papirene er fra Maja design og motivet er fargelagt med Copics.
Dies fra Spellbinders og Magnolia.


Innsiden ble ganske enkel,
med stempel fra Norsk stempelblad,
og plass for å skrive en hilsen.
 
Nå er det snart helg igjen.
Ukene flyr avgårde synes jeg og snart er vi vel i julestria.
Jeg er i alle fall snart klar for å pusle med litt julekort snart kjenner jeg.
Og jammen greide jeg å handle meg et nytt julestempelmotiv her en dag,
så nå trenger jeg bare litt julefarge-inspirasjon på copic siden så er jeg i gang.
 
Ha en super helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!