fredag 28. juni 2013

Sommerhilsen og ferie!

Nå er det endelig ferie!
Mine siste timer på jobb for dette barnehageåret er omme og jeg kan nyte 4 uker med bare fri!
Det er en deilig følelse!
 
 
 
Jeg synes det er koselig å sette litt pris på mine kollegaer, da de faktisk er uunnværlige!
Derfor lagde jeg en liten sommerhilsen.

 
Ideen fikk jeg fra siste nr av Ett Trykk, der det står oppskrift på disse.
Pakkene er superenkle å lage, og rommer akkurat passe mengde sjokolade eller godis!
Eller de kan brukes til andre smågaver eller penger!
 

 
Og det er sant:
Det ER like moro å gi gaver, som å få!
 I alle fall når mottakerne setter så stor pris på det som mine kollegaer!


Ha en super helg, ferie eller hva det nå måtte være du har!
Og takk for at du stakk innom.

1 kommentar:

  1. Så utrolig søte de var :)
    Kjempehyggelig å få en slik hilsen fra en kollega da :)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!