onsdag 19. juni 2013

Konfirmasjon

Selv om det er lenge siden konfirmasjonen nå,
kom  jeg på at jeg ikke har lagt ut bildet av kortet som vår egen konfirmant fikk.
Kortet er laget etter en mal som jeg fant på bloggen til http://hanneskrumspring.blogspot.no/
 
 
Kortet er laget som en bok siden jeg ville ha med
 både en personlig tekst, litt pynt og noen velvalgte ord.
 
 
 
 
De to første sidene med litt pynt og en personlig hilsen fra oss.  
 
 
Noen tag'er med noen kloke ord måtte være med.
 
På side tre ble det et dikt  som jeg syntes passet bra på det å være konfirmant og ungdom.
 
Diktet fant jeg på nettet et sted, litt usikker i farten på hvor. 
På side fire ble det plass til å skrive litt tekst.
 
Dagen var super og alle var fornøyd!
 
Takk for at du stakk innom!

1 kommentar:

  1. Lekkert kort i så flotte farger! Fint med god plass til dikt og små ord på konfirmasjonskort - morsomt å finne fram igjen om maaange år:)
    Klem:)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!