mandag 15. april 2013

Staffelikort



Her kommer ett nytt konfirmasjonskort med maskulint snitt.
 Denne gangen ble det ett staffelikort. Synes kortene gjør litt mer av seg da. 




Ikke all verdens pynting, men noen perler har jeg da klart å få lurt på. Mønsterarkene er fra papirdesign, jeg liker de godt. Synes de har mange fine papir, særlig når man skal lage herre eller guttekort. 
 
Nå er det bare å brette opp armene og ta fatt på ny uke.
 Merker at det våres, om ikke så mye ute, så på aktivitetsnivået ellers. Det er plutselig møter og tilstelninger av forskjellige slag hele uka gjennom.
Akkurat som om alle lag og foreninger våkner av vinterdvalen.  Føles som om det går slag i slag fra påske til sommerferien noen ganger synes jeg. Men slik er det vel bare.
 
Ha ei fin uke! 

1 kommentar:

  1. Stilig kort, mulig jeg må låne denne ideen, ja!

    La meg til som følger jeg. :-)

    Hadde vært enklere å kommentere hvis du hadde fjernet ordbekreftelsen.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!