søndag 7. april 2013

Konfirmasjonskort

Her går det i konfirmasjonskort om dag. Gøy å pusle med siden jeg kjenner de fleste mottakerne ganske godt og kan gi de en liten personlig vri. Siden det er en del som skal lages blir ikke alle like forseggjorte, men litt lag på lag og pynting blir det likevel. Heldigvis er det noen jenter i dette kullet så jeg kan få boltre meg litt med lilla og rosa papirer. Her kommer ett knippe jeg har laget den siste uka. 
Dette er noen av de mer maskuline kortene.




Har forsøkt å gi de en litt personlig touch. 
Kan denne mottakeren være litt interessert i data tro?



Og her er det muligheter for at det kan dreie seg om kjøretøy...

I helgen har jeg stort sett vært å finne på hobbyrommet mitt. 
Ikke så veldig sosialt, men jeg koser meg veldig!

Nå er snart denne helgen over. Men det er deilig å kjenne at det går mot vår, selv om YR melder at vinteren  har lumske hensikter til uka... Jaja, det blir vel ikke skikkelig vår uten en overraskende snø-dett eller to!

Takk for at du kikket innom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!