søndag 10. februar 2013

Sorg og glede

I blant gjør livet noen vendinger som man ikke helt er forberedt på. 
Denne helgen hadde jeg satt av til å lage invitasjoner til vår eldste sønns konfirmasjon.
 Noe jeg har gledet meg til å forberedt meg på lenge (mor er nok mer entusiastisk enn konfirmanten selv...).
Og kanskje,  om det ble tid, skulle jeg lage et valentins kort.
 
 Men på lørdag kom beskjeden om at kjær venn av familien var gått bort.
Han hadde vært syk en stund, så det kom ikke helt uventet, men man er jo aldri helt forberedet likevel.
 



Og helgen ble plutselig helt annerledes. Istedetfor å kose seg med konfirmasjonsinnbydelser ble det organisering av en reise og kondolanse kort på scrappepulten.
Kondolansekort er vanskelige å lage, men når jeg sitter sånn og lager disse kortene til noen en kjenner godt, er det mange ting som dukker opp, minner og bilder av ting vi gjorde sammen.
Både godt og vondt.
 
 
 
 
 
 

Enkle kort med lite krimskrams er det jeg liker best på disse kortene.
 
    ^
 
Så da er man klar for en ny uke som blir ganske så annerledes enn det som var planlagt.
 
 
Takk for at du stakk innom.
 
 

3 kommentarer:

  1. Kjempefine kort... Hvis man kan si det om kondolanse kort.... Enkle og meningsfylte....

    SvarSlett
  2. For noen lekre clean and simple kort :)
    Utrolig fine også så flott i sort/hvitt :)

    SvarSlett
  3. Flott kondolansekort.Reint og fint

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!