lørdag 12. januar 2013

Vintervær og hagedrømmer

Sola skinner på drivhuset og det glitrer i sneen.
 
 
I dag er det deilig vintervær! Kaldt men sol og vakkert. Planen for helgen var og dra på hytta og nyte det flotte været med noen lange skiturer, men slik ble det ikke. Istedet ble det ullpledd, varm te, fishermans friend og hodepinetabletter! Siden formen er dårlig passer det godt å finne fram litt varmende lesning, og begynne å planlegge sommerens prosjekter i hagen.
Jeg har laget meg en hagebok hvor jeg skriver opp hva jeg har gjort i løpet av året, hva slags type frø jeg sådde eller planter jeg plantet og hvordan det gikk. Her står også en liste over hva jeg har planer om å gjøre neste sommer.


 
Sammen med frøkatalogen som dumpet ned i postkassa om dagen her, er det bare å krype under pleddet og begynne å drømme om sol og sommer!
 
Ha en fin lørdag!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!