mandag 26. november 2012

Julevask og julebakst



Ikke her i huset nei...Ny uke og kun fire uker igjen til jul. Her går det i labert tempo, tror jeg må sette igang et annet gir ellers kommer jeg til å få det travelt etterhvert...Ett julekort til er det dog blitt.


 
Søte stempelet fra Bildmålarna



 
 
 
Blomster og snøkrystaller og jammen ble det en dæsj med litt glitterlim her og der gitt.
 
Nå skal jeg ta fatt på julevasken og julebaksten og julehandlinga og julepyntinga...snart...skal bare kose meg litt mer her foran dataen først...:o)
 
Hadet!

1 kommentar:

  1. Åååå, nu er det lenge siden jag har vært innom bloggen din. Masse flott du har lagt ut siden sist♥. Et flott julekort du har laget her med et nydelig motiv fra Bildmålarna♥. Likte det veldig godt:-). Her i huset blir det ikke julevask før mannen i huset tar ferie i midten av Desember;-). Med min helse så må man ha mest mulig hjelp. Julebaksten tar han seg og av, eller så kjøper jeg på bakerier. Jukse litt jeg, hehehehe. Men jul blir det likevel. Gleder meg til jentene mine kommer på julebesøk. Kjedelig når de bor så langt unna, men desto mer koselig er det når vi møtes. Sånn er det når barna blir voksne;-). Ønsker deg en superfin dag♥.

    Klem, Marita

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!