søndag 7. oktober 2012

Rydding og ordning

 
Det har vært stille på hobbyrommet mitt lenge nå. Jeg har vært så opptatt med å male og ordne i stua og diverse andre steder at det har ikke blitt så mye fokus på kortlaging eller søm, men i dag var det skikkelig høstvær og da var det deilig og sette seg ned på hobbyrommet. I dag har det blitt litt ryddings og ordning's på mitt lille kreative krypinn. Ett av dagens prosjekter ser du her!

 
Navneskilt på alle mine distress ink pads. Det er utrolig greit å se hva lags farge som er hvor i stedet for å måtte lete seg gjennom hele bunken. Ikke det at jeg har så mange stempelputer, men samlingen vokser stadig ;o) Oppskriften på denne geniale ideen samt kommoden som kan skimtes bak med skumputer fant jeg blant annet her : http://kortparadis.blogspot.no/2012/07/oppbevaring-av-tim-holtz-distress.html#comment-form
 
Nå er det på tide og sette igang med julekortproduksjon og jeg kjenner jeg er helt klar!
 
Men først litt søvn. I morra er det jobb tidlig, tidlig, og klokka ringer 04.50....Zzzzzz....
 
NATTA!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!