torsdag 11. oktober 2012

Mormors spisestuebord del 2.

Nå er det ferdig! Spisestuebordet til mormor, som faktisk egentlig er mitt da, siden jeg har eid det de siste 10 åra, har fått en total makeover, og det gjorde godt! Nå tror jeg vi kan leve sammen i noen år til! Puh!
 
 

Veldig dårlig fotolys om dagen! Typisk høst! Men fargen er det ingen tvil om! Lyst og trivelig ble det. Og praktisk at alle delene har samme farge liksom:)

 
Rååååsa blomst! Gjør seg veldig godt på det hvite bordet altså!



Synes det ble skikkelig fint! Er superfornøyd!
 
 
 


1 kommentar:

  1. Wow, det ble virkelig lekkert♥, og den flotte blomsten var virkelig prikken over ien;).
    Jeg er ute etter et hvitt kjøkkenbord, men må bare vente litt til. For det kjøkkenbordet jeg vil ha er bare på Ikea, og det har vi ikke i Nord ennå. Kjøpte et slikt bord til hytta i sommer da vi var en snartur i Happaranda. Kunne bare kjøpe 1 bord pga de dumme tollreglene, og vi måtte ha så mye annet i tillegg. Men vi er lovet Ikea i Tromsø, som bare er 2 timers kjøretur unna:) Da blir det nytt bord hjemme også:))

    Ønsker deg en kjempefin uke♥.

    Klem, Marita

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!