onsdag 24. oktober 2012

Macrones

 
 
 
Her går det i hundre! Først jobb, så en snartur hjemom før det bar i vei for å møte de koselige og morsomme kollegaene mine for en matbit før vi dro på møte!
Siden var det rett hjem og sette hele familien i sving med diverse gjøremål. Eldstemann var allerede i gang med å rydde rommet, og når han først rydder, da gjør han det skikkelig, ut med senga, kaster og sorterer! Puh! Blir helt svett jeg! Og lillebror blir lykkelig eier av alt det storebror har vokst fra, som om han ikke hadde nok fra før....!
 
 
 
Ganske sterk farge...

 
 
 


 
Siden vi skal ha selskap til helga må man ha noe godis til kaffen og dermed dro jeg fram den pakka med møllerens 1-2-3 makroner (eller noe i den dur), som jeg skulle bake i sommerferien da jeg hadde så god tid, men aldri fikk somlet meg til, og satte i gang. Etter at jeg hadde satt fire brød til heving riktignok...
 
Noen ganger er man bare superwoman, og får til det man vil! Til tross for at jeg vil kalle det et risikoprosjekt og dra i gang med sånn first-time-cooking såpass sent på kvelden, ble ikke resultatet aller verst! Så får vi se da om de smaker like godt som de ser ut...
 
 
 
Gleder meg til å smake, men de røde ser en smule skumle ut...
Men nå er det natta!
Godnatt! 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!