lørdag 1. september 2012

Sommerlig sydag

 
 
I dag hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle bevilge meg litt kvalitetstid sammen med symaskina mi.
 
 

 
Hadde et mønster liggende, samt noen andre små prosjekter jeg har tenkt på lenge at jeg skulle sette igang med, men det har liksom alltid kommet noe i veien.  I dag var det grått og tåkete da jeg sto opp, så jeg satte igang, men etterhvert ble det strålende sol og det ble kommentert om jeg virkelig skulle sitte inne i dette fine været?? Ja, det skulle jeg! Med døra på vidt gap ut til sola og reiseradioen på podcast fikk jeg likevel sommerfølelsen der jeg satt med bare tær på symaskinfoten!
 
 


Endelig fikk jeg meg ny sminkepung! Er superfornøyd med den.



Synes disse blondeglidelåsene er så søte.
 
'
 
 Linser til avslutning på glidelåsen.

 
God plass til alt "stæsjet" til mor!
Nå er det bare å shine seg opp og dra utpå!
 
Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!