mandag 27. august 2012

Høstlig mandag!



Så er det mandag igjen.
Denne uken og helgen har gått fort. Hele helgen har gått med til å heie på flinke fotballgutter og jenter på turnering, i sol, regn og vind. Veldig gøy å se så mange flinke og ivrige unger!



 
I drivhuset er det visst høst. Det har ikke vært noen god drivhussesong i år. Tomatene er bittesmå kart, paprikaen har så vidt fått en blomst og chilien, som var så fin i fjor,  har ikke blomstret en gang.
Squash og agurker har det da blitt noen av, heldigvis.
 
I dag er det strålende sol, men skikkelig sur vind og mange måtte skrape is av bilrutene sine før de dro på jobb i dag, da gradestokken dro seg under null. Så de siste tomatene må jeg nok ta inn i varmen skal de i det hele tatt bli modne noen gang!
 
Nå bærer det i vei på jobb!
Ha en fin mandag! 

1 kommentar:

  1. Hei på deg♥.
    Skjønner at du har hatt en givende helg med å være i heiagjeng. Husker selv den tiden da barna var små og drev med idrett. Man var bra hes etter noen kamper:). Så synd at du ikke har fått den store produksjonen i drivhuset i år. I år trur vi godt kan si at det har vært kaldt på landsbabsis.
    Jeg er nå snart ferdig med min første uke på kurbadet. Har så smått lært meg å legge inn hvilepauser i hverdagen. Utfordringen blir å ta med meg hjem alt det smarte jeg lærer her. Men heldigvis har jeg fortsatt 3 uker igjen av oppholdet.

    Ønsker deg en fin uke♥.

    Klem, Marita

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!