onsdag 29. august 2012

Deilige antioksidanter!



I går var høsten her, og vi plukket fram både ullgenser og votter da vi skulle på fotballkamp i går kveld. I dag er et snev av sommeren tilbake, og det er så utrolig deilig!
 Minstemann ligger på sofaen under dyna med rusk i halsen og tett i brystet. Kommer nok av helgens fotballturnering, hvor det ble mange timer med vått tøy og våte sko (pluss i går). 
Jeg pusler hjemme. Deilig!
 Ute i hagen har vi en solbærbusk som bare bugner av store, søte bær!


 
 
 Jeg oppdaget denne deilig lekkerbisken i fjor. Jeg kan ikke huske at solbær var søte da jeg var barn, men det er disse! Om det er meg eller bæra som har forandret seg skal være usagt.



 
Helst bør de spises rett fra busken!
 



Her bugner det av vitaminer og antioksidanter! Nå skal jeg by min syke sønn på et vitamin Kick!
 
 
Ha en fin soldag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!