tirsdag 24. juli 2012

Litt nytt og litt gammelt.





Her i huset er det en salig blanding av nytt, halvgammelt og gammelt. Tror en interiørkonsulent ville fått problemer med å sette navn på denne interiørstilen, men vi liker å omgi oss med ting som betyr noe for oss, samtidig som de er praktiske, og at alle skal kunne bo her uten å være redd for å "skade" noe. Med to gutter og en hund må man tåle at trappa som var ny og hvit for 8 år siden har fått både slitasjeflekker og hakk og at det er sjoikoladeflekker i sofan! Men innimellom er det også koselig med noe nytt. Og ofte er det ikke så mye som skal til heller.






På hobbyrommet mitt har jeg en dør ut til hagen på nedsiden av huset, og her er det vi slipper bikkja ut og inn, unga går ut og inn til trampolina og jeg går ut og inn til drivhuset. Ofte når jeg skal ut i drivhuset regner det, merkelig det der gitt, men selv om det regner må det vannes, og gjødsles og stelles. Dette har ført til at jeg har funnet fram en gammel paraply etter min manns bestefar, som fungerer fint til den lille turen til og fra drivhuset. Jeg har lenge tenkt at det hadde vært greit å kunne satt den fra meg på en ordentlig måte og var egentlig på utkikk etter et paraplystativ, men så fant jeg denne knaggen og syntes den var så fin, så den fikk bli med meg hjem. Sammen med mine nyinnkjøpte støvler fra København, ble det riktig så fint - og ryddig!




Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!