søndag 8. juli 2012

Deilige sommerkvelder

mmmm, marshmallows på bål!


Vi har hatt noen deilige sommerkvelder her nå, og noen av dem er blitt tilbragt på ei hytte vi har i familien som ligger ganske så flott til! På sånne fine sommerdager som vi har hatt nå er det utrolig deilig å dra til fjells og nyte roen, grille nede ved tjønna mens fisken vaker rett ved siden av oss og bare være!



Klokka 04.30 på morgenene var vi ute og lufta tissetrengte bikkjer og fikk se en elg som rusla forbi på andre siden av vannet (men fotografen var ikke våken nok til å få tatt bilde av den, gitt...)! Det er da jeg husker hvorfor jeg for noen år tilbake valgte å flytte fra byen og ut på landet. Selv om landsbylivet kan by på mange utrfordringer det også, så er det stillheten og roen og nærheten til naturen som gjør at jeg trives så godt her. Bare man husker på å nyte den!




Jeg elsker solnedganger! Jeg er kanskje ingen god fotograf, men jeg øver så ofte jeg kan, og solnedganger og natur er min favoritt! Jeg elsker dette spillet med fargene, og en solnedgang som denne er bare helt hærlig! Det ser ut som om det er flammer som slår opp bak fjellet.


"Hund i solnedgang"
Og bikkja stortrives, den er riktignok en fuglehund, men blåser i rypene om hun får være med å fiske! DET er spennende det!



Ha en fortsatt fin ferie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!