onsdag 6. juni 2012

Avspasering...

En hel dag fri som man har jobbet inn på ett eller annet vis i løpet av året, og som man nå bare MÅ ta før ferien setter inn. Deilige fri dag. Man legger tusenvis av planer for hva en slik dag kan romme. Ett syprosjekt, ett kort som skal lages, en vegg som skal males, ett hus som skulle vært vasket og shinet, ett skap eller tre som burde vært ryddet, drivhuset, hagen....Man kan fylle en hel sommer med alle disse prosjektene! Men hva gjør jeg så på fridagen min? Jo, jeg sitter med papirer og kvitteringer strødd rundt meg og ajourfører regnskap bare sånn helt på veldedig basis, for sanglaget jeg er medlem og kasserer i. Bare fordi tida stadig flyr fra meg i løpet av året og dette blir et slik må-gjøre-for-det-er-snart-slutt-på-regnskapsåret-prosjekt hvert år.



Litt kjipt men det må gjøres og deilig å kunne legge seg i kveld og vite at det er gjort! Dessuten er bikkja hjemme og holder meg med selskap og hun har sågar bursdag i dag så da må vi jo kose oss litt ekstra!


Fine, glade, vimsete vofsen vår <3

 





Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!