tirsdag 22. mai 2012

Vårslapp blogg...

Er visst ikke så mye som skjer på denne bloggen her for tida... kanskje den er litt vårslapp? Men i heimen er det ikke tid til mye vårslapphet, for her henger vi i stroppen alle mann. Det går  i fotball, korøvinger og jubileumsforberedelser om hverandre. Nedenfor er et bilde av noen av kostymene som er i produksjon! Snart har jeg en hel jungel nede på hobbyrommet mitt...håper jeg ikke blir spist av en sulten løve...




Ellers er det snart på tide at plantene flytter ut i drivhuset, for når jeg snakker om jungel så er det jo ikke bare jungeldyrmasker på hobbyrommet mitt, men en mengde squash, agurk, tomatplanter og diverse annet som slanger seg rundt. Bildet under er gammelt og de har blitt ganske så mye større nå. Men med den deilige sommervarmen som vi har fått nå går det snart bra og sette de ut!

Men nå må jeg ut og nyte solen igjen! Det er mye å ta tak i ute også, etter en våt og kald vår! Og siden blir det vel inn og kreere en bavian eller to i nattens mulm og mørke!

Ha det flott i sola!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!