søndag 12. februar 2012

Gratulerer med morsdagen!

Her har vært en litt annerledes morsdag. Siden gutta er på tur til mor/bestemor måtte jeg stå opp og ordne min egen kaffe på morraskvisten. Helt greit siden jeg alikevel skull avgårde på korøvelse. 5 timer med korøvelse i dag, så ensom har jeg ikke vært iallefall. Koselig var det også at alle kara sang gratulasjonssang til alle mødrene:o) Nå skal den småtufse vofsen og jeg ta en tur til mamma og pappa og spise kake. Og da må man selvsagt ha med ett kort! det koste jeg meg med å lage i går. Gave blir det også, men den får jeg vise fram en annen gang, rekker ike det nå!

(Litt dårlig bilde, litt for dårlig tid...kaka venter;)

Kos dere videre på dagen deres damer!

1 kommentar:

  1. Ååååå så nydelig kort♥. Nydelig motiv av Mimosa som du har fargelagt fantastisk flott♥. Flott farge på papiret og lekkert pyntet♥. Her i huset feiret vi litt morsdag i går hjemme med en god rypemiddag min mann laget til meg♥. I dag var vi ute og spiste middag der sønnen vår arbeider, for så og ta kaffe og moltekrem hos mine foreldre♥. Jentene bor ikke hjemme, men får alltid en hyggelig hilsen fra de♥.

    Ha en fin kveld videre.

    Klem, Marita

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!