mandag 6. februar 2012

Førstehjelp...de fleste ulykker skjer visst i hjemmet ja!



Må bare innom og hilse på og si at jeg er ved relativt god helse til tross for forsøk på det motsatte. De fleste ulykker skjer i hjemmet sies det og her er altså ikkeno unntak. Ved hjelp av en relativt sløv saks, en plaststrips som holdt ca - 30 grader (og av den grunn var ganske stiv) festet rundt en motorvarmerledning er jeg noget handi - kappet. Saksen skled, akkurat i det jeg klippet, rett mot tommelen som jeg tviholdt i motorvarmer ledningen med, og vips var det fram med forbindingssaker for far, mens mor lå vannrett på badegulvet med bena høyt og kunne skjelne både små pip-piper og stjerner der oppe i taket...Alt gikk bra, tuppen av tommelen ble litt kort, det gror seg nok til. Men litt plundrete er det, strikke for eksempel er en smule vanskelig, samt en del annet, når tommelfingeren er ute av funksjon. Og jammen er jeg  ekstra imponert over deltakerne i Ingen grenser og deres prestasjoner!

Husk å sjekke at du har det du trenger av førstehjelpsutstyr, du vet aldri når du får bruk for det!
God mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!