mandag 19. desember 2011

Og tiden flyr...

Her er noen haste-julekort som i skrivende stund er på tur ut til sine nye eiere.  Det er vel ikke de julekortene jeg har lagt mest tid og energi i, men samtidig har jeg lagt litt mer i dem enn hva jeg gjør med en pakke med ferdige julekort til en 10 krone på Europris. Kortene er relativt like men alikevel forskjellige. Og begge er laget og tilpasset i forhold til mottakeren. 




Jeg er veldig glad i denne sangen!
Ellers er det så smått begynt å dukke opp noe julepynt hist og her. Noen julestjerner er kommet i hus og jeg tok den siste handlerunden før jul etter jobb i dag. (Det blir nok flere slike "siste handlerunder", den aller siste pleier å være på julaften, merkelige greier det der gitt...) Og tenk, bare fire dager igjen på jobb så har jeg en uke fri. Gleder meg!

Takk for at du ser innom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!