torsdag 8. desember 2011

En liten julehilsen

Noen ganger trenger man en julegave som liksom er litt mellom en vanlig gave og en julehilsen. Vi har laget noen sånne. Med litt pen innpakning og pynt ble det til små hyggelige overraskelser.

Kakao på pinne

Oppskriften på disse kakaopinnene fant jeg Her. Det er utrolig enkelt og man kan putte i forskjellige ting om man er litt vågal. Til sprengkulda i nyttårshelgen tenker jeg vi forsøker oss med litt chilli i sjokoladen!
Smaker herlig på en kald vinterdag!

 Vi har også laget biscotti, og det er utrolig godt til kaffen eller til kakaoen. Disse kan man også lage i mange forskjellige varianter.

 For å få den rette stemningen laget jeg lys med dette stemplet, men glemte helt og ta bilde av selve lyset før jeg puttet det i posen...Men posen ble jo fin den og da!

Men nå begynner det å lukte julebakst her. I kveld er det serinakaker som skal i boksen. Og i morgen bærer det til Bergstaden Røros på julebord! Får jeg ikke julestemning etter den turen er det ikke håp!

Ha det kos!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!