søndag 13. november 2011

Gratulerer!


Gratulerer med dagen alle, snille gode pappaer! Her har dagen blitt  "feiret" med kaffe og presang på senga. Og snart bærer det ut for å spise middag, bare en kjapp tur innom loppemarkedet i grenda først. Må bare presisere at pappan her i huset ikke røyker sigar, eller noe annet for den saks skyld, men bildet får heller stå som et symbol på det å nyte livet. God mat og vin og gode venner er noe som beskattes høyt av pappan (og de andre beboeren for den saks skyld) her  i huset!
Ha en kos søndag!

1 kommentar:

  1. Hei på deg:)
    Et flott farsdagskort:). Her i huse ble det lite farsdags kort i år pga ryggen, men nå ser det ut som om det begynner å rette på seg. Må nok ta smertestillende noen dager til, men jeg er ihvertfall oppe av sengen:)

    Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min♥. Snøkula jeg har brukt har jeg kjøpt hos Unik hobby og heter Display Globe. Snøpudderet hete Polar white, også kjøpt hos Unik hobby. Trur de er utsolgt for kula, men de får sikkert inn mer. Da skal jeg bestille flere for den var lett og bruke.

    Ønsker deg en riktig fin helg.

    Klem Marita

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!