torsdag 6. oktober 2011

Sukk...



Min kjære trofaste følgesvenn gjennom over 2 år har i dag forlatt meg ( med litt "hjelp" av meg riktignok...*sukk*)...delvis. Den er riktignok standhaftig  som få og virker på ren skjær trass, på tross av sitt noe sprukne og sammenteipede ytre...!






Men dagen er nok kommet for å levere inn sim-kortet en gang for alle for denne her. Så da ble det å gå den "tunge" veien å bestille seg en ny. Nå er det vel ikke sånn at jeg har så veldig mye imot nye, tekniske duppedingser....heller tvert imot. Det er vel sånn at jeg har smugtittet litt på denne nye i ny og ne. Men den gamle har jo virket og da er det jo liksom litt "for gæli" å kaste den og! Men når man står i fare for å kutte seg i ørene når man snakker i telefonen da kjøper man seg en ny!




Så her er min nye følgesvenn. Håper denne blir like trofast og til like stor glede som sin forgjenger! Vi skal nok bli riktig så gode venner etterhvert tenker jeg. Du skal se jeg til og kan være på jobb en hel dag uten å måtte lade'n på vei hjem! Og det er jo svært så praktisk siden billaderen min også har sagt takk for seg...!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!