søndag 30. oktober 2011

Helg på hell



Så er denne helgen også snart over. Alle de andre har gått og lagt seg, og jeg har et natte stille hus helt for meg selv. Sitter her og forsøker å tyne det siste ut av denne dagen, som jo faktisk har vært lenger enn vanlig siden vi har flyttet klokka, før jeg må gi meg over for Jon Blund. En lang god helg er snart over.  I dag har vi faktisk også sett sola. Jeg var en tur ute i drivhuset for å rydde vekk det siste, og da skinte sola så fint på Erica'en som står utenfor. Erica er liksom et slags symbol på høst, men den er jo så frisk og fin i fargen at man må jo bare bli i godt humør av den. 


Tømt for planter og fyllt med bord og stoler og annet for vinterlagring.


Ellers er nå drivhuset ryddet og klargjort for vinteren. Og jeg har allerede begynt å tenke ut hva jeg skal ha der til neste år! Tomater og agurker fikk vi masse av. Chilli likeså. Physalisen ble stor og fin men rakk aldri å blomstre og paprikaen kom aldri opp. Neste år har jeg lyst til å prøve meg på flere grønnsaker. Så får vi se hva det blir når våren kommer. Det er tross alt bare noen måneder før det er på tide å begynne så smått å så litt igjen!  Ellers i helgen har jeg fått puslet med litt kortlaging, men det får dere se en annen dag. Nå er det snart natta her. I morgen er det Halloween fest på skolen og vi er så heldige og være i komiteen denne gangen. Knask eller knep?!

Godnatt og takk for besøket!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!