torsdag 27. oktober 2011

Høst...

...og under 2 måneder igjen til jul! Hjelp! Når det gjelder jul er jeg igrunn godt i gang, jeg har jo som noen kanskje har fått med seg, vært i julestemning ganske lenge...Jeg har ikke så mye tid til alle mine kjære hobbyer som jeg skulle ønske, så derfor må jeg begynne i god tid. Og vært år har jeg store visjoner om alt det spennende jeg skal gjøre til jul, og sjelden får jeg til så mye. Men en får prøve å være fornøyd med det lille man får til! Og jeg koser meg underveis, og det er jo i grunn det viktigste!



Jeg må bare legge med et bilde av disse herlighetene, selv om ikke det har noe med jul å gjøre!

For en tid tilbake hadde vi nemlig hyggelig besøk av familie fra Porsgrunn og de hadde plukket med seg en hel kurv full med kantarell og traktkantarell. Det er noe som er skikkelig luksus for den som, for det første ikke er så god på å plukke sopp, og for det andre ikke hvet hvor eller om den finnes her i skogen hos oss. Nå er den tørket og står på glass på kjøkkenhylla og bare venter på å smaksette deilige middager!Mmm, gleder meg! Det er nesten som en julegave i seg selv det!

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!