fredag 2. september 2011

Trøtt sliten og lei...

Jepp, der har du meg...  Er så trøtt og sliten om dagen at jeg er helt svimmel! Tror det må være høsten som tar helt knekken på meg. Bare så vidt jeg orker å stå opp om morran, og sovner omtrent rett etter middag, men da det er tid for å gå å legge seg begynner jeg å våkne og kommer på alt det jeg skulle gjort før på kvelden. Og dermed har jeg det gående. Så siden vi nå har begynt på en r- måned er det bare å finne igjen tran kapslene! Får håpe det hjelper. Føler vel egentlig ikke at jeg har fått noen vitamininnsprøytning denne sommeren akkurat!
Men i går var jeg på symøte og kosa meg med ett nytt stichery-prosjekt som jeg skal ha ferdig til jul <3 Det er vitamininnsprøytning det :)

Og i dag er det helg! Gutta ser film, mens jeg skal kose meg med promarkerne mine, iallefall til jeg eventuellt skulle komme til å sovne på sofaen...hihi. Siden minnebrikken i kameraet mitt er kaputt og batteriet er flatt, legger jeg ved bilde av to konfirmasjonskort jeg lagde veldig sent på kvelden før kristihimmelfartsdag da jeg plutselig kom på at jeg ikke hadde et eneste kort til noen av konfirmantene i nabolaget (og som du kanskje har gjetta er konfimasjonen her i bygda Kristihimmelfartsdag...) Veldig ren enkel stil (som om jeg hadde tid til noe annet...;))

Siden kortene ble laget sent på kvelden er bildene tatt enda senere og fotografen var nok mer interressert i å gå å legge seg enn å få bra bilder...




Veldig enkle kort, men dog; hjemmelaga!




Ha en fin helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!